sobota, 22 lutego 2014

Liebster Awards

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Zostałam nominowana (a raczej mój blog) przez Kajina J. oraz ZainspirowanaTobą

Oczywiście bardzo dziękuję! Przyjęłam tę informacje jak głupol, bo nie wiedziałam na początku o co chodzi xD Ale teraz już wiem i cieszę się, że podobają się wam opowiadania.

Zostałam nominowana przez dwie osoby, więc chyba... mam 22 pytania ;_;
Ja nieśmiała dziewczyna jestem, nie lubię opowiadać o sobie, ale odpowiem!!!

 Kajina J. [pytania]
1. Skąd pomysł na ten blog?
odp: Oglądałam dużo filmów o wybuchu w elektrowni. Bardzo się tego bałam, ale bardzo mnie to ciekawiło. A jeśli chodzi o pomysł na temat FANTASY- kocham to i chciałabym mieć magiczne moce...więc ma je ta gromada w Rosji :)
2.Który bohater twojego opowiadania jest twoim ulubionym?
odp: Oh...muszę się wygadać. Jest nim Dimitrij-pewien chłopak o którym jeszcze nie słyszeliście na blogu, ale się pojawi. Będzie to nieśmiały i zamknięty w sobie chłopak, który po części będzie odzwierciedlał mnie.
3. Od jak dawna piszesz opowiadania?
odp: Kilka miesięcy temu pisałam o Huncwotach z Harry'ego Pottera, ale nie miałam już weny. To były jakieś 4 rozdziały.
4.Jakiej muzyki słuchasz?
odp: Niedawno zakochałam się w Polskim Rapie, ale słucham też Rocka i Popu.
5. Jakie jest twoje motto życiowe?
odp: Taki cytat, który sama wymyśliłam: "Jeśli możesz dalej biec, to czemu się zatrzymujesz?"
6.Czy masz jakieś zwierzęta w domu?
odp: Psa-boksera (Lenny) i miałam szczurka (Mironek), ale umarł niedawno... Tak go kochałam :(
7. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
odp: Spagetti (nie wiem jak to się pisze). Nie mam zróżnicowanego jadłospisu, bo nie jestem za bogata...
8.  Jaki jest twój ulubiony bohater książkowy?
odp: Jest to Katniss z Igrzysk śmierci, Harry z Harry'ego Pottera i Zenek z "Ten obcy"
9. Jakie jest twoje wymarzone miejsce na wakacje?
odp: Zawsze chciałam wyjechać gdzieś do Hiszpani, na plażę....ale nigdy tam nie pojadę-będę ciągle spędać wakacje na drzewie i patrzeć jak ludzie się pakują.
10. Czego nigdy w życiu byś nie zrobiła?
odp: Nie wzięłabym pająka lub robala na ręce, nawet bym się do niego nie zbliżyła (panicznie się boję). 
11.  Co w życiu jest dla Ciebie najważniejsze?
odp: Rodzina, przyjaźń, uczciwość,wierność i walka o swoje oraz szacunek.

 ZainspirowanaTobą (pytania)
1.Którą postacią z blogów, które czytasz najbardziej oddaje twój charakter?
odp: Sylwia i Dimitrij ( Dimitrij'a  jeszcze nie znacie)
2. Co inspiruje cię do pisania?
odp: Wybuch w Czarnobylu-radioaktywna chmura oraz moja pani z polskiego, bo ma wygląd Artisov.
3.Czemu akurat taki , a nie inny temat bloga?
odp: Ponieważ nudzą mnie blogi typu, że dziewczyna-szkolna śmiałka,która ma przystojnego chłopaka i jest śliczna zostaje nagle obdarzona jakąś nagłą mocą,bo jej ktoś umarł czy coś. (Bez urazy-moja szczerość się wyrywa)
4.Najśmieszniejszy tekst jakikolwiek przeczytałeś/ałaś / usłyszałeś/łaś?
odp: Nie mam dobrej pamięci, nie pamiętam dobrze tekstów ;) Przykro mi. Mogę tylko powiedzieć, że moja pani od polskiego płakała ze śmiechu jak czytała kiedyś "Szatan z 7 klasy" :P
5.Jaki jest twój największy lęk?
odp: Boję się panicznie: pająków i owadów, nienormalnego zachowania ludzi oraz śmierci.
6.Co skłoniło cię do pisania?
odp: Myślę,że ogromna wyobraźnia, która aż wystaje mi z głowy ;) Oraz brak hobby.
7.Czy niektóre sytuacje o których piszesz w swoich opowiadaniach dotyczą Ciebie?
odp: Tak, szczególnie charaktery niektórych postaci oraz ich uczucia.
8.Czy utożsamiasz się ze swoimi postaciami?
odp: Sylwia i Dimitrij dzielą się moim charakterem.
9.Najwspanialsze wspomnienie w twoim życiu to?
odp: Nie będę się tu użalać nad sobą, bo was to nie interesuje. Powiem tylko, że moje dobre wspomnienia nie mają nawet garstki mojej rodziny. Moim najlepszym wspomnieniem są zawody ze szkoły-jestem kapitanem drużyny,wspieram i motywuję drużynę. Chyba najbardziej się cieszę, kiedy wygramy :)
10. Czy wyobrażasz sobie świat bez muzyki?
odp: Muzyka nie raz wyciągała mnie z doła, ale często do niego pchała
11.Jak reagujesz na hejterów?
odp: Nie zdarzyło mi się spotkać hejtera, ale myślę, że to szczerzy ludzie i jeśli nie są wulgarni- trzeba ich wysłuchać i poprawić swoje błędy.

Okej,dość o mnie, teraz czas na moje nominacje!

1. Kajina J.  
2.Aqua Senshi  
3.teabunny
4.Clar
5. Neva
6. Akwarela
7.Kwas.†
8. Arcanam Advena 
9.Paula
10.Eliza Kloc  
11.Toska009

Pytania, które wam zadaję:
1.Czy cieszy cię widok komentarza pod postem?
2.Co motywuje cię do pisania?
3.Czy wzorujesz się na jakiejś osobie, aby opisywać bohaterów?
4.Czy twoi przyjaciele,rodzina wiedzą, że piszesz bloga?
5.Jesteś z jakieś subkulrury? Jakiej?
6.Masz jakiś idoli?
7.Jakim tytułem książki/filmu opiszesz swój charakter?
8.Czy pisanie to twoje największe hobby?
9.Masz jakieś zwierzęta?
10.Czy twoje przeżycia wpływają na treść opowiadań?
11.Po co stworzyłeś/aś bloga?

Jeszcze raz bardzo dziękuje za nominacje!  <3 <3 <3

Nowy rozdział się robi :) 



2 komentarze:

  1. Wow, dziękuję Ci serdecznie za nominację. Nie spodziewałam się :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz super opowiadania, więc co się dziwisz :) :)

      Usuń